Μόσχα: σχέδιο για υπόγειους θερμαινόμενους ποδηλατόδρομους

Πέρα από τον «θεραπευτικό» του ρόλο, το «ποδηλατομετρό» είναι βέβαιο πως θα βοηθήσει στην αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας, δηλώνει ο δημιουργός της ιδέας, μηχανικός Πόλ Ράϊκιν. Τις τελευταίες δεκαετίες το σχέδιο έχει κυκλοφορήσει σε πολλές πόλεις του κόσμου αλλά σε περίπτωση που εγκριθεί από τη Μόσχα, τότε η πόλη θα αποκτήσει ποδηλατομετρό μέσα σε δύο, τρία χρόνια, μας βεβαιώνουν οι συγκοινωνιολόγοι.
«Το βασικό εμπόδιο στην Μόσχα είναι οι χαμηλές θερμοκρασίες τον χειμώνα, για το λόγο αυτό, εξετάζονται ακόμα και οι πιο απίθανες προτάσεις για να αντισταθμιστεί ο κλιματικός παράγοντας» δήλωσε έγκυρη πηγή στη Διεύθυνση Μεταφορών της Κυβέρνησης της Μόσχας. Το «ποδηλατομετρό» είναι μια από τις πιο εξωτικές ιδέες του μηχανικού Π. Ράϊκιν, κατοίκου πλέον του Ισραήλ, και το σχέδιο είχε υποβληθεί στις τοπικές Αρχές της Μόσχας το 1984-85.
Η συζήτηση για την ποδηλατοκίνηση είχε ανάψει ήδη από τα τέλη της δεκαετίας του 70. Φανατικός υποστηρικτής του ποδηλάτου και δημιουργός του όρου «ποδηλατομετρό» ήταν ο δημοσιογράφος Μιχαήλ Κρουσίνσκι. Το σχέδιο προέβλεπε τη δημιουργία δικτύου υπόγειων ποδηλατόδρομων στην πόλη, που θα επέτρεπε στους κατοίκους της μεγαλούπολης να μετακινούνται άνετα και ακίνδυνα σε μεγάλες αποστάσεις.
Οι στάσεις του «ποδηλατομετρό» θα έπρεπε να έχουν 1-
—Τότε το απέρριψαν, σήμερα το συζητούν
Σε συνέντευξή του στον ανταποκριτή των «Νέων της Μόσχας» ο εφευρέτης του «ποδαλατομετρό», Π. Ράϊκιν, είπε ότι πριν από περίπου 30 χρόνια η Μόσχα είχε απορρίψει την υλοποίηση της ιδέας χωρίς να δώσει εξηγήσεις. Αργότερα η πρόταση για «ποδαλατομετρό» τέθηκε και σε άλλες χώρες. Στον Καναδά, ο αρχιτέκτονας Κρις Χάρντγουικ πρότεινε για το Τορόντο ένα παρόμοιο σύστημα μεταφορών που το ονόμασε Ουτοπία, αλλά το σχέδιο βρίσκεται ακόμα στα σκαριά…
Η κατασκευή του ποδηλατομετρό ολοκληρώνεται μέσα σε δύο έως τρία χρόνια, διαβεβαιώνουν τον ανταποκριτή των «Νέων της Μόσχας , οι άνθρωποι της εταιρείας «Ντόρμοστ». Ωστόσο, το κόστος παρόμοιας κατασκευής μπορεί να είναι μεγάλο. Τα τελευταία χρόνια, οι κατασκευές υπέργειων διαβάσεων πεζών σε διάφορες πόλεις της Ρωσίας έχουν προκαλέσει θύελλες διαβουλεύσεων και έντονες δημόσιες συζητήσεις.
Αρκετά επιφυλακτικοί εμφανίζονται οι εμπειρογνώμονες ενώ εκφράζονται επιφυλάξεις για το κόστος ενός τέτοιου έργου.
Για παράδειγμα, το κόστος μιας τέτοιας διάβασης στην κεντρική λεωφόρο Moskovsky Prospekt στην Αγία Πετρούπολη έφτασε τα
«Είναι καθαρή φαντασία, πουθενά στον κόσμο δεν εφαρμόζουν τέτοιες ιδέες», είπε στον ανταποκριτή των ΜΝ ο Επιστημονικός Διευθυντής Μεταφορών του Ερευνητικού Ινστιτούτου Μεταφορών και Οικονομίας Οδικών Συγκοινωνιών, Μιχαήλ Μπλίνκιν. «Η προτεραιότητα θα πρέπει να δοθεί στα μέσα μαζικής μεταφοράς, κατέληξε ο κ. Μπλίνκιν.
Πηγή: rbth
Πέρα από τον «θεραπευτικό» του ρόλο, το «ποδηλατομετρό» είναι βέβαιο πως θα βοηθήσει στην αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας, δηλώνει ο δημιουργός της ιδέας, μηχανικός Πόλ Ράϊκιν. Τις τελευταίες δεκαετίες το σχέδιο έχει κυκλοφορήσει σε πολλές πόλεις του κόσμου αλλά σε περίπτωση που εγκριθεί από τη Μόσχα, τότε η πόλη θα αποκτήσει ποδηλατομετρό μέσα σε δύο, τρία χρόνια, μας βεβαιώνουν οι συγκοινωνιολόγοι.
«Το βασικό εμπόδιο στην Μόσχα είναι οι χαμηλές θερμοκρασίες τον χειμώνα, για το λόγο αυτό, εξετάζονται ακόμα και οι πιο απίθανες προτάσεις για να αντισταθμιστεί ο κλιματικός παράγοντας» δήλωσε έγκυρη πηγή στη Διεύθυνση Μεταφορών της Κυβέρνησης της Μόσχας. Το «ποδηλατομετρό» είναι μια από τις πιο εξωτικές ιδέες του μηχανικού Π. Ράϊκιν, κατοίκου πλέον του Ισραήλ, και το σχέδιο είχε υποβληθεί στις τοπικές Αρχές της Μόσχας το 1984-85.
Η συζήτηση για την ποδηλατοκίνηση είχε ανάψει ήδη από τα τέλη της δεκαετίας του 70. Φανατικός υποστηρικτής του ποδηλάτου και δημιουργός του όρου «ποδηλατομετρό» ήταν ο δημοσιογράφος Μιχαήλ Κρουσίνσκι. Το σχέδιο προέβλεπε τη δημιουργία δικτύου υπόγειων ποδηλατόδρομων στην πόλη, που θα επέτρεπε στους κατοίκους της μεγαλούπολης να μετακινούνται άνετα και ακίνδυνα σε μεγάλες αποστάσεις.
Οι στάσεις του «ποδηλατομετρό» θα έπρεπε να έχουν 1-
—Τότε το απέρριψαν, σήμερα το συζητούν
Σε συνέντευξή του στον ανταποκριτή των «Νέων της Μόσχας» ο εφευρέτης του «ποδαλατομετρό», Π. Ράϊκιν, είπε ότι πριν από περίπου 30 χρόνια η Μόσχα είχε απορρίψει την υλοποίηση της ιδέας χωρίς να δώσει εξηγήσεις. Αργότερα η πρόταση για «ποδαλατομετρό» τέθηκε και σε άλλες χώρες. Στον Καναδά, ο αρχιτέκτονας Κρις Χάρντγουικ πρότεινε για το Τορόντο ένα παρόμοιο σύστημα μεταφορών που το ονόμασε Ουτοπία, αλλά το σχέδιο βρίσκεται ακόμα στα σκαριά…
Η κατασκευή του ποδηλατομετρό ολοκληρώνεται μέσα σε δύο έως τρία χρόνια, διαβεβαιώνουν τον ανταποκριτή των «Νέων της Μόσχας , οι άνθρωποι της εταιρείας «Ντόρμοστ». Ωστόσο, το κόστος παρόμοιας κατασκευής μπορεί να είναι μεγάλο. Τα τελευταία χρόνια, οι κατασκευές υπέργειων διαβάσεων πεζών σε διάφορες πόλεις της Ρωσίας έχουν προκαλέσει θύελλες διαβουλεύσεων και έντονες δημόσιες συζητήσεις.
Αρκετά επιφυλακτικοί εμφανίζονται οι εμπειρογνώμονες ενώ εκφράζονται επιφυλάξεις για το κόστος ενός τέτοιου έργου.
Για παράδειγμα, το κόστος μιας τέτοιας διάβασης στην κεντρική λεωφόρο Moskovsky Prospekt στην Αγία Πετρούπολη έφτασε τα
«Είναι καθαρή φαντασία, πουθενά στον κόσμο δεν εφαρμόζουν τέτοιες ιδέες», είπε στον ανταποκριτή των ΜΝ ο Επιστημονικός Διευθυντής Μεταφορών του Ερευνητικού Ινστιτούτου Μεταφορών και Οικονομίας Οδικών Συγκοινωνιών, Μιχαήλ Μπλίνκιν. «Η προτεραιότητα θα πρέπει να δοθεί στα μέσα μαζικής μεταφοράς, κατέληξε ο κ. Μπλίνκιν.
Πηγή: rbth
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου